Followers

Saturday, 11 June 2011

CONTEST FRIENDS FOREVER


klik banner untuk join...


~ WE ARE FRIEND FOREVER ~

meh nak story-morry skit...
kami ber5 ni start kawan mase mula2 masuk UMP...dan secara kebetulan,kami sume ni anak jati Terengganu...(bukan pilih negeri OK..)...so,,kami mula rapat & sangat serasi..kalo nak g mane2,mesti kuar ber5..x sonok kalo x cukup gengster geng..kalo antara kami gaduh,msti ade sorang yg jd hakim pendamai...(baik mcmana pon msti ade salah faham kan??)

meh nak kenalkan siapa mereka2 ni...
kami AIZAA ASWADA
sbb ape saya tulis kami??sbb kami gabung nama..
chanteQ x nama gabungan tu??(perasan pulak)
nama2 kami--->> ain, zaa, asma, wani, linda
so,,,tercipta lah nama sepeti diatas...

gambar atas ni mase kami celebrate bezday AiZaa AsWaDa kat pantai teluk cempedak...
saat2 akhir diploma...niwaayyy,,,cayang kowang sume...
luv u allzz...



kalau la saya menang contest ni,,saya nak baju yg kat bawah ni...chanteQ sgt...
kalo nak tengok baju2 lain,ley la terjah DROPLET HOUSE.




tag : 



Tarikh Tutup: 19 Jun 2011




.......................






2 00 menaip disini:

shafmechy said...

thanks join..gud luk =)

follow u

Niesa said...

niesa jalan2 singgah blog awak..gudluck yeah!