Followers

Wednesday, 15 June 2011

CsP nak bagi Hadiah!!!

Cerita Si Padlie


Klik banner untuk join...




Entry CsP yang saya rase best ialah  Kerja Kerajaan: Apa yang patut kita tahu?....saya suka sbb saya pon tengah cari keje kerajaan ni...macam payah je nak dapat...dah banyak kali apply SPA tapi still xpanggil temuduga..huhu..aritu pulak saya ade pergi interview tuk guru tabika kemas,tapi x panggil kursus pown lagi...mintak2 dapat la..keje kerajaan ni kena usaha skit,nak yang elok mesti la kena usaha lebih kan??hehe..

~actually blog CsP dah ok...simple but nice..sume lengkap dalam satu blog..keep it up ur story..tp kalo background de color skit lagi menarik...tp kena pilih simple color la..
saya nak tag : wanie
 tidak mahu diundi bagi hadiah domain...~  kalo saya menang,saya nak pilih hadiah novel

Tarikh tutup : 30 Jun 2011


jom join my Lucky Followers by Meoww cat sebelum 30/06/2011



2 00 menaip disini:

padlie said...

Terima kasih kerana sertai GA padlie.. Good luck! :)

padlie said...

Salam,

Jemput ke sini: Keputusan CsP nak bagi Hadiah!!!