Followers

Tuesday, 7 June 2011

Kalau Saya dapat RM300


klik banner untuk join...

kalau la saya dapat RM300 or RM100..

1) saya nak beli sepasang baju raya tuk mak..xpernah ag belikan baju raya tuk mak sbb xkeje ag...sebelom ni mak jew beli tuk kita...



2) nak beli bunga tuk kawan2 yg sama konvo ngn saya bln 9 ni...tunggu tau kawan2...



3) nak belanja mak makan sedap2...xkisah ape2 pown...yang penting,mak kena happy & kenyang...aritu dah belanja pizza & chicken chop tp mak x suka pizza...huhu..kali ni ikan bakar la...hehehe...



hadiah yang menarik------>>>>>


Seorang pemenang hadiah utama

akan menerima wang tunai sebanyak RM300
(kenapa.. x percaya ke? hehehe betul ni wang tunai ringgit malaysia tiga ratus sahaja)

dan 3 hadiah saguhati sebanyak RM100 setiap seorang


saya tag : 


tarikh tutup : 5 Julai 2011


.......................

1 00 menaip disini:

SafSafRaRa said...

terima kasih sbb sudi join contest ni =D