Followers

Sunday, 12 June 2011

PIALA FA 2011 MILIK TERENGGANU

Aku dengan penuh excited duk depan tv...
nak tgk Terengganu la katakan..
slama ni pon aku xla minat sgt bola tp disebabkan Terengganu g final,semangat pown ade la...hehehe...
dalam hati ni xyah kira la..memang nak sgt terengganu menang skali ngn SUKMA....
horaaayyy...akhirnyer menang jugak...



tyme separuh mase pertama tu ok ag sbb 0-0 kan??rilex aje...ade harapan ganu nak menang...
then,bile Kelantan sumbat 1 gol...hati ni dah berdebar2 takot x menang...
tp still semangat doa terengganu menang...
bila masa dah nak tamat tu,,tension menguasai diri sbb xdpt sumbat gol...
dengan tiba2 Terengganu dpt gol bola...wah...lagi la teruja...minit2 akhir lak tu...
xkisah la sape yg masukkan bola,asalkan gol milik terengganu..
.pastu ade lagi masa tambahan 4minit kan???
lagi la tambah semangat sbb ade peluang nak menang ni...
mak yg xminat bola pown syok jew mengadap bola...

x sangka pemain terengganu dapat sumbat gol dalam mase kecederaan tu...ingat kan kena buat penalti dah sbb nak tentukan pemenang...memang bersorak sakan la dak2 ganu kiter....x sia2 duk mengadap tv1 dr mula2 start...

Akhirnya Terengganu menewaskan Kelantan 2-1.....

Terengganu boleh...Malaysia boleh....

Saya anak jati Terengganu,,,,


............................

jom join my Lucky Follower


...........................

0 00 menaip disini: