Followers

Thursday, 30 June 2011

senarai nama Lucky Follower by Meoww Cat



Senarai nama yang join Lucky Follower by Meoww cat

KUMPULAN 1


KUMPULAN 2


KUMPULAN 3


KUMPULAN 4


KUMPULAN 5


KUMPULAN 6


kat atas ade 6 kumpulan...bermakna ade 6 hadiah yang akan saya beri...
setiap kumpulan akan ade sorang pemenang...adil kan???saya akan guna cabutan tangan sebab kadang2 random.org ni xpilih peserta first & last,,,sape sokong angkat tangan...hehehe...

minggu depan saya akan umumkan pemenang yer...so,tolong amik perhatian..sbb saya nak pos adiah tu cepat2...gud luck tuk semua yer...

P/S : TOLONG INFORM SAYA KALO NAMA ANDA TIDAK DISENARAIKAN...





8 00 menaip disini:

eintan nurfuzie said...

kumpulan ke 5...yepi!

Ain_ Suke Senyum said...

Yeah sgt adil hihi .

mira bia said...

dh ada dh nama. tq =)

..m@m@ T0meLL.. said...

MT ade di kump 6

fara anak abah said...

knpe nama saya xde?

fara anak abah

http://jommenang.blogspot.com/2011/06/lucky-followers-by-meoww-cat.html

-tAlkativE- said...

herm..nama sy pun xde..

http://bicarahatidia.blogspot.com/2011/06/lucky-followers-by-meoww-cat.html

Nisa' Azman said...

yeah, group 5~!! mmg suke no 5 pun, hehe..

lizawati said...

group 4..hope ade luck yer